On som?
Carrer Sardenya
Fort Pienc
08013 Barcelona
Contacte
gestio@bonabarcelona.com
Tel: 620 14 55 09

Preguntes freqüents a Bona FAQS

Tens alguna altre consulta que ho haguem contemplat? Consulta’ns, estarem encantats de resoldre els teus dubtes

Ja ets client de Bona? Inicia Sessió

L'opció encertada es Bona-Serveis-Bona Barcelona-1

SOBRE CONTINGUTS, DISSENY I/O CONSTRUCCIÓ

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
Que vol dir que la meva web sigui Responsive?

Això vol dir que el teu lloc web es pugui veure correctament amb qualsevol dispositiu (mòbil, tableta..) i que a més decidim conjuntament quins son els elements que volem mostrar en cada un d’ells.

Fer-ho correctament no és nomès una reproducció tal qual de la web que veiem amb un ordinador (com veiem en alguns casos), que costa molt veure el contingut; la navegavilitat ha de ser diferent i segurament hi han elements de la web que al mòbil, per exemple, no cal mostrar-los, en canvi alguna funcionalitat és més per a mòbil que per a ordinador.

Treballeu amb una plantilla o serà un disseny fet a mida per a mi?

Treballem habitualment amb Word Press i amb plantilles, el que ens permet agilitzar la feina. Però això no vol dir que aquesta plantilla la modifiquem tot el que volguem per crear una web totalment personalitzada al teu gust i necessitats.

Per altre banda, això també et permetrà fàcilment fer una autogestió del teu lloc web si és que ho vols.

Us haig de facilitar jo els textes del contingut? O els feu vosaltres?

En principi, els textes ens els has de passar tu de la manera que ja t’indicariem en el seu moment.

Però si el que necessites és que creem nosaltres els textes, ho hem de tenir en compte a l’hora de fer el pressupost, ja que hi hauria un cost afegit.

Si vull el meu lloc web en diferents idiomes, les traduccions les faciliteu vosaltres o les haig de facilitar jo?

En principi ens els hauries de facilitar tu de la manera que t’indicariem en el seu moment.

Però si el que necessites és que ens encarreguem nosaltres, ho hauriem de saber abans de pressupostar ja que té un cost afegit.

Us haig de facilitar jo les imatges? O les aporteu vosaltres?

En principi les imatges ens les heu de facilitar vosaltres de la manera que us indicariem en el seu moment. 

Però si el que voleu és que ens encarreguem nosaltres de buscar-les ho hauriem de saber abans de fer el pressupost ja que té un cost afegit.

En quan a les xarxes socials. Vosaltres ens podeu fer la vinculació?

Si, sense problema.   

De la mateixa manera que si voleu unificar estils i imatge corporativa amb el vostre lloc web, nosaltres us podem fer també les capçaleres de les xarxes socials que us interessi.  I si no teniu web també us podem fer aquest mateix servei.

Els meus clients es podran subscriure a la meva base de dades per rebre notificacions?

Si, t’instal·larem una Newsletter perquè els teus seguidors o clients es puguin subscriure.

El domini i allotjament del meu lloc web, us encarregueu vosaltres o ho haig de fer jo? Ho podeu fer en el meu nom?

Si no tens contractat cap domini ni allotjament nosaltres oferim aquest servei.  I si, podem fer-ho al teu nom.  

Ho hauriem de tenir en compte abans de fer el pressupost ja que possiblement tingui un cost afegit.

Si decideixo canviar d’empresa d’allotjament (migració) ho podeu fer vosaltres?

Si, sempre que feu la migració cap al servidor amb qui nosaltres treballem l’oferim sense cap cost.

Però si la migració és entre dos servidors amb qui no treballem, ho hauriem de tenir en compte abans de fer el pressupost ja que té un cost afegit.

Com puc fer un seguiment i control de les visites al meu lloc web de manera autònoma?

Et podem deixar instal·lada la funcionalitat de Google Analytics des d’on podràs portar el control de qui entra al teu lloc web, quins perfils, a quines hores….  D’aquesta manera podràs fer una estratègia de promoció més fiable.

Quan temps es trigaria en fer la meva web?

Dependrà de la complexitat de la web, del temps que triguis en l’entrega dels materials necessaris, i més factors que valorariem alhora de fer el pressupost i els terminis d’entrega. 

És per això que et recomanem que ens omplis el qüestinari que t’enviarem i et farem un pressupost  i terminis d’entrega aproximats.  

Si un cop fet el qüestinari consideres que vols seguir avançant, tindrem una conversa amb tu per tal d’entendre una mica més què és el que necessites. 

A partir d’aquí et farem una proposta i terminis d’entrega corresponents i definitius.

Si treballeu amb alguna altre empresa del meu sector, la seva web i la meva s’assemblaran?

No, no has de patir per això, és un tema que tenim molt present.  Pensa que amb la personalització que fem ens permet que cada empresa tingui la seva pròpia identitat.

A la nostra empresa volem fer els tràmits online. Això m’ho podeu fer?

Si, et podem crear uns formularis dins la teva web on els teus clients o usuaris podran fer tots els tràmits online sense necessitat de fer-ho de forma presencial a les vostres instal·lacions.

Ho hauriem de saber abans de fer el pressupost ja que té un cost afegit.

Ja tinc una web però la voldria actualitzar. Ho podeu fer? Quin cost té?

Si, i tant!  Si vols, ens pots omplir el qüestionari que trobaràs al final d’aquesta pàgina i  et farem un pressupost aproximat.

 

A partir d’aquí, si decideixes que vols seguir avançant amb nosaltres i fer-nos l’encàrrec, serà el moment de tenir una conversa amb tu per acabar de concretar més i així poder fer-te un pressupost definitiu.

No tinc gaire pressupost, però vull que em trobin a internet. Què em proposeu?

Et podem fer una targeta web, una landingpage o una web bàsica, tot dependrà del pressupost que tinguis, segur que trobarem la fòrmula.

Si vols, ens pots omplir el qüestionari que trobaràs al final d’aquesta pàgina i  et farem un pressupost aproximat.

Tinc una web feta de fa temps i ara la voldria renovar, però l’empresa que la va fer ha desaparegut. Em podeu ajudar d’alguna manera? Què em proposeu?

Si, i tant que ho podem fer.

Si tens els accessos al teu lloc web, entrarem i mirarem com està, així podem detectar possibles aspectes ha tenir en compte.

Si, per altre banda, no tens cap manera d’accedir a l’administrador del teu lloc web, tampoc hi ha problema. Segur que trobem la millor solució, no has de patir gens.

Si vols, ens pots omplir el qüestionari que trobaràs al final d’aquesta pàgina i  et farem un pressupost aproximat. A partir d’aquí, si decideixes seguir avançant amb nosaltres i encarregar-nos el projecte, tindriem una xerrada amb més profunditat amb tu per definir més exactament el que necessites i poder-te fer un pressupost definitiu.

Voldria incorporar Google Maps al meu lloc web. Feu aquest servei?

Si, cap problema.

Si, per altre banda, tens el mapa ja incorporat però no et permet veure’l correctament, és un problema que nosaltres et podem solucionar.

Ho hauriem de saber abans de fer el pressupost ja que possiblement tingui un cost afegit.

Podré tenir el control de les comandes que em facin a través de la meva botiga online?

Si, dins de la teva botiga online t’instal·larem una funcionalitat que et permetrà tenir el control de les comandes que t’han fet i l’estat en que es troben.

Ho hauriem de tenir en compte abans de fer el pressuposot ja que pot modificar el preu final.

Em podeu fer una audioria de la meva web per detectar possibles millores o mancances? Quin cost té?

Si, et podem fer una auditoria i passar-te després un informe amb les propostes de millora que considerem necessitaria.   El cost d’aquest servei dependrà de la complexitat del teu lloc web.

Aquest servei individual s’ha de liquidar el 50% un cop ens fas l’encàrrec, i el 50% restant quan t’entreguem l’informe amb les nostres propostes de millora.

Però si finalment decideixes contractar-nos per renovar el teu lloc web, aquest import seria descomptat del total de la factura final del projecte.

SOBRE COMUNICACIÓ

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
Podré fer el seguiment del procès de construcció del meu lloc web?

Si, nosaltres anirem contactant amb tu periòdicament per tal que vagis veient l’evolució de la feina, també pot ser que t’haguem de fer alguna consulta puntual.

Les vegades que contactarem dependrà de la complexitat i per tant de la durada de la feina.

De quina manera decidirem el disseny i estructura del meu lloc web?

Primer de tot t’enviarem un qüestionari que et demanarem que ens omplis, això també t’ajudarà a reflexionar amb el que necessites i/o t’agradaria.

Un cop rebem aquest qüestionari contactarem amb tu per mantenir una conversa i acabar d’identificar totes les necessitats.  A partir d’aquí et farem una proposta per tal que ens donis l’ok o modifiquem algun aspecte abans de començar.

De quina manera us puc passar els materials necessaris per a la construcció del projecte?

Us enviarem un formulari on podreu adjuntar els materials necessaris, però en breu disposarem d’una eina de gestió que us permetrà penjar els materials necessaris tenint així un control per ambdues parts, fent que la feina sigui molt més còmode per a vosaltres.

Si voleu, us podem mantenir informats de quan la tinguem activa.  

Existeix la possiblitat de fer trobades de manera presencial?

En el moment actual, amb la pandèmia de la Covid, totes les reunions les fem online (video trucades o telèfon).  Però si considerem que és indispensable fer-la presencial per algun motiu, ho comentem.

Un cop es normalitzi la situació tornarem a replantejar-nos com i de quina manera ho farem.  Us mantindrem informats, si voleu.

Com puc estar al dia de les vostres novetats i promocions?

Subscribin-te a la nostra newsletter entraràs a la nostra base de dades.  D’aquesta manera estaràs informat de totes les novetats i promocions que anem incorporant.

Encara que sempre ens pots consultar el que vulguis tant per email com per whatsapp, es clar.

SOBRE SEGURETAT I LEGALITAT

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
Com puc tenir la tranquil·litat que tot funciona correctament? Feu aquest servei?

Nosaltres treballem amb proveïdors de reputada professionalitat per tal d’assegurar-nos que sempre que fem un lloc web tinguin tots els requisits de seguretat i correcte funcionament.

Encara i així, no ens podem fer responsables un cop entregada la web de qualsevol atac extern o mal funcionament pel mal ús de la mateixa.

No obstant disposem d’un servei de manteniment mensual amb el que estem al cas de qualsevol problema de mal funcionament del lloc web, entre d’altres serveis.  Consulteu-nos i us informarem.

Si la vostra empresa, tanqués, jo seguiria tenint el control sobre el meu lloc web sense problemes?

Si, es clar, el teu lloc web és de la teva propietat, per tant tens sempre l’accès.

Disposaré de les claus d’accès a tots els serveis el meu lloc web un cop m'entregeu la feina?

Si, un cop finalitzada i cobrada la feina, nosaltres us fem entrega de tots els accessos.

No tinc els textes legals per a la meva web. Me’ls podeu facilitar vosaltres? Quin cost afegit té?

Si, els podem facilitar.

Ho hauriem de saber abans de pressupostar ja que té un cost afegit.

Ja tinc els textes legals de la meva web, els incloureu sense problemes a la nova?

Si, no tenim problema d’incloure-ho a la teva web. 

Però nosaltres no ens responsabilitzem de que el contingut estigui dins de la normativa vigent, per aquest motiu no ens podem fer responsables i així ho farem constar.

La meva web em diu que no és segura. Que haig de fer? M'ho podeu solucionar?

Si, el que s’haurà de fer és instal·lar un certificat SSL per tal que els navegadors reconeguin la teva web com segura.

També s’haurà de fer una revisió a fons del teu lloc web per confirmar que tot està correcte o solucionar algun possible problema.

SOBRE TERMES I CONDICONS, PREUS I PAGAMENTS

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
On puc consultar els vostres termes i condicions?

Un cop ens demaneu un pressupost sempre hi ha adjuntat els nostres termes i condicions, ja que signant la conformitat ho feu tant del pressupost com dels nostres termes i condicions.

Com ens assegurem que el preu pressupostat no variarà en el moment de l’entrega del projecte?

Per no tenir sorpreses al final del projecte es molt important  pensar molt bé d’inici què és el que vols i deixar-ho molt clar al pressupost, nosaltres t’ajudarem.

Si a meitat del projecte voleu agefir alguna cosa més,  farem un pressupost a part per aquest afegit puntual i no es farà res sense l’autorització del client. Aquest encàrrec complementari tindrà la mateixa consideració en quan a termes i condicions que l’encàrrec (pressupost) inicial.

Puc tenir una idea aproximada del que em costaria el meu lloc web?

Si vols, ens pots omplir el qüestionari que trobaràs al final d’aquesta pàgina i  et farem un pressupost aproximat.

Si considres que vols seguir avançant amb nosaltres i fer-nos l’encàrrec, mantindrem una conversa amb més profunditat per detectar necessitats més específiques i poder-te fer una proposta i pressupost definitiu.

Quines son les vostres condicions de pagament?

En línies generals et podem dir que fem un cobrament del 50% abans de començar a treballar en concepte d’inici de projecte i que el 50% restant el liquideu un cop entreguem la feina.

De totes maneres, quan us passem el pressupost sempre adjuntem els nostres termes i condicions ja que també han de quedar signades per ambdues parts.

El pressupost que em feu, té data de caducitat?

Si, d’un mes.  El que no vol dir que un cop revisat hagi de tenir un increment.  Només ho fem per tenir en compte si alguns dels nostres proveïdors de serveis han pujat tarifes i no tenir sorpreses d’última hora.

Els packs d’hores tenen data de caducitat?

Si, d’un any des de la data de contractació.

Nosaltres us avisem si veiem que s’acosta la data i encara teniu saldo disponible.  No ens ha passat mai, però sí que ho tenim previst.

Com puc saber el saldo d’hores que tinc disponible del pack que he contractat?

Cada cop que ens encarregues una tasca, un cop finalitzada et passem la informació del temps invertit així com del saldo d’hores disponibles.

Per a què puc fer servir els packs d’hores?

Per a qualsevol dels nostres “serveis complementaris” tant de desenvolupament web com de disseny gràfic.  

El més habitual és que els nostres clients el facin servir per tenir el seu lloc web amb totes les actualitzacions del motor, per incorporar productes o novetats, per posar algun avís, per ampliar funcionalitats de la web, actualitzar estils…

Però sobre tot, si vosaltres us autogestionareu el vostre lloc web, és interessant tenir la tranquil·litat que amb els packs d’hores es poden solucionar dubtes i alguna petita errada que hagueu fet per l’inexperiència, cosa totalment normal i lògica, es clar.

Què passa si dins de l’any de validesa del pack d’hores decideixo contractar-ne més?

Si estàs dins dels sis primers mesos del contracte, les hores afegides es sumarien a les del contracte inicial  aplicant la tarifa que correspondria si ho haguèssis contractat d’inici.  

A partir d’aquets 6 mesos, passaria a ser un nou pack independent de l’inicial.

En qualsevol cas, els increments de contactació d’hores igualment fem el cobrament per avançat.

Quin és el sistema de pagament dels packs d’hores?

Sempre es fa el pagament íntegre abans d’iniciar les tasques, en el moment de la contractació.

Què passa si un cop ja hem iniciat el procès de creació del meu lloc web, decideixo afegir algun altre element que no estava previst al pressupost?

Es fa un pressupost a part del primer, específic per aquells elements que es desitja afegir, un cop aprovat pel client, té el mateix tractament que el pressupost inicial.  

Un cop entregada la feina, quantes correccions, i dins de quin termini, tinc dret a fer?

S’entén com correccions totes aquelles modificacions i/o correccións relacionades amb el que es va pressupostar d’inici.  Les noves, que no estaven incloses en el pressupost acceptat, seran pressupostades a part.

El Client disposa de 30 dies hàbils, des de l’entrega del projecte, per a fer arribar a BONA BARCELONA un sol informe amb totes les correccions i/o modificacions desitjades.

Un cop passat aquest període de 30 dies, o si hi ha més tandes de correccions o modificacions, aquestes s’hauran de pressupostar a part o contractar un pack d’hores.

Hi ha la possibilitat de fer pagament fraccionat?

En principi no, però sempre escoltem als nostres clients i intentem ajudar en la mesura del possible.

Si vols, contacta amb nosaltres i ho parlem.

SOBRE PROTOCOLS

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
Quants models de disseny em presentareu abans de decidir el definitiu?

Abans de fer la nostra proposta de disseny sempre ens reunim amb vosaltres i amb la informació recollida us la presentem.  Si hi ha algun detallet que no agrada es pot modificar sense problemes, un cop feta l’aprovació amb les correcccions (totes juntes i d’un sol cop) donem per bona la proposta de disseny.

Feu algún tipus de contracte?

Si, un cop aprovat el pressupost definitiu, aquest ha de quedar signat i aprovat per ambdues parts.  Dins d’aquest pressupost estan incorporats els termes i condicions que es converteixen en contracte un cop aprovat i signat.

Quines son les passes a seguir des del moment que em presenteu un pressupost definitiu?

Un cop et pressentem el pressupost definitiu i aprovat per part teva, et demanarem els materials que necessitem per portar a terme l’encàrrec que ens has fet.  També en aquest moment et passarem una factura amb el 50% del total del projecte en concepte de posada en marxa (o inici), el 50% restant el facturarem un cop finalitzada la feina.

És important que un cop et demanem el material el puguis tenir tot recollit per passar-nos-el, no comencem a treballar fins que no tenim la totalitat del material ja que sinó no ens podem comprometre a complir els terminis d’entrega acordats.

Un cop entregada la feina, tindré algun document a part del pressupost on jo pugui explicar el que s’ha fet als meus socis i/o empleats?

Si el client ens ho demana, un cop finalitzada i cobrada la feina, Bona elavora un informe de les tasques realitzades.

És convenient que ens el demaneu abans de fer el pressupost ja que segons la complexitat del projecte, és possible que incrementi una mica el preu final.

UN COP ENTREGADA LA FEINA

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
Ens orientareu de com portar nosaltres l'autogestió del nostre lloc web? Té algun cost afegit?

Amb el preu total del projecte s’inclou un petit video turorial amb les tasques bàsiques que necessitareu per portar a terme l’autogestió del vostre lloc web. Si necessiteu més suport, ho parlem i cerquem la solució més adequada per a vosaltres i valorariem si té algun cost afegit.

De totes maneres, sempre recomanem agafar un dels nostres packs d’hores per anar més tranquils sabent que teniu un servei contractat per donar-vos suport per a quan el necessiteu.

El més habitual és que, sobre tot els primers mesos, tingueu dubtes de com fer algunes coses, o fins i tot us estimeu més que ho fem nosaltres. És normal!

Si necessito ampliar el meu lloc web, m'ho podeu fer vosaltres? Quin cost tindria?

Si, no hi ha problema.

El cost dependrà de molts factors com ara la complexitat de l’ampliació o si s’han d’afegir funcionalitats noves, entre d’altres.  També s’hauria de veure quin servidor teniu contractat i si necessitariem ampliar espai o no.

Segons tot això et fariem un pressupost per realitzar aquestes tasques o et recomanariem contractar-nos un dels nostres packs d’hores.

Un cop entregada la web, ens oferiu algun tipus de suport per quan ho necessitem?

Ens pots contractant un dels nostres pack d’hores que podràs fer servir per a qualsevol dels serveis que requereixis.

Si el que necessites és que et fem el manteniment de la web en quan a continguts, disseny, motor…de manera habitual cada mes,per exemple, també ho tenim previst. En aquest cas ho hauriem de pressupostar ja que dependrà del volum de tasques i la periodiciat que necessiteu.

SOBRE IMPREMTA I DISSENY GRÀFIC

ALGUNA PREGUNTA MÉS?
El servei de disseny gràfic, el feu vosaltres directament o contracteu un servei extern?

El fem nosaltres directament. A part de desenvolupadors web, també som dissenyadors gràfics.

El servei d'impremta, el feu vosaltres directament o contracteu un servei extern?

No, treballem des de fa molt temps amb una empresa lider al sector amb qui tenim la tranquil·litat de donar un bon servei i de qualitat.

Nosaltres el que fem és preparar els arxius per portar-los a màquines i si hi ha qualsevol dubte som nosaltres qui parlem amb ells. Fem el seguiment de tot el procés fins que es fa l’entrega, que nosaltres també revisem que estigui tot correcte abans d’entregar-ho al nostre client.

Necessito un logo per a la meva empresa i aplicar-ho a tota la papereria bàsica. Ho podeu fer?

Si.  Et podem dissenyar el teu logo des de zero o redissenyar el que ja tens per adaptar-lo a les noves necessitats.   Et passariem els arxius preparats per poder-ho imprimir a la teva papereria bàsica o allà on vulguis.

Recorda que, si vols, també et podem fer el servei d’impressió.

Necessito fer catàlegs i flyers, però no els tinc dissenyats i no sé com fer-ho. Em podeu ajudar?

Si, i tant!

Nosaltres et podem fer el disseny i maquetació i deixar-ho preparat per a impressió. Nomès ens has d’explicar els elements que vols que surtin i et farem una proposta.

Recorda que el servei d’impremta també te’l podem fer.

M'agradaria crear una imatge de marca i fer-la servir en diferents situacions i elements. Ho podeu fer?

Si, encantats de poder-te ajudar!

Podem partir d’algun element que ja tinguis i vulguis mantenir (un logo, per exemple) i a partir d’aquí anar creant els elements que necessitis ampliar.  O també podem partir de zero tenint en compte les teves indicacions.

En qualsevol dels dos casos, al final t’entregariem un “manual d’identitat corporativa”, que seria on tindries agrupades totes les característiques de la teva imatge corporativa (colors, tipus de lletra, etc) i tindries preparats els arxius per sempre que necessitis aplicar-ho a la teva papereria corporativa o qualsevol altre suport.

Si ja tens tots els elements però nomès vols que et fem un estudi de la teva imatge corporativa i deixar-ho preparat per quan ho necessitis, també fem aquest servei.

Ah, i recorda que també oferim el servei d’impremta.

Tinc previst obrir una botiga online de productes personalitzats, però necessito algú que em prepari les imatges. Ho feu vosaltres?

Es clar que si,  ens encanta!

Podem preparar les imatges que necessites per tal que ho puguis imprimir sobre samarretes o qualsevol altre suport.

Podem fer retocs d’imatges amb Photoshop seguint les teves indicacions.

I segur que moltes més coses que necessitis.

Ah, i recorda que també ho podem imprimir!

Tinc unes fotografies que estan una mica deteriorades i m'agradaria recuperar-les. També ho feu?

Si, cap problema, és una de les feines que més gaudim fent.

Compta amb nosaltres per donar una nova vida a les fotografies que més estimes!

Tinc un establiment on fem entrega a domicili i necessito crear un packaging personalitzat. Feu aquest servei?

Si, podem partir de zero creant el teu logo i preparant un arxiu per tal que ho puguis imprimir a les bosses,tovallons, gots, caixes…, o allà on necessitis fer-ho.

Si ja tens el logo i nomès necessites que el preparem per a impremta, també ho podem fer.

Recorda que oferim el servei d’impremta si vols que ens encarreguem nosaltres.

SOC...

ALGUN ALTRE SOC?
Soc desenvolupador web i/o dissenyador gràfic. Us puc passar el meu Currículum Vitae?

I tant, encantats!

Primer de tot, moltes gràcies pel teu interès. 

En el pots fer arribar per email a gestio@bonabarcelona.com , un cop el rebem et confirmarem que l’hem rebut i el mirarem amb molt interès i respecte.  

Esperem la teva proposta!

Som una entitat sense ànims de lucre. Com podem col·laborar mútuament?

Que bé! Ens encantarà segur la vostra proposta.

Si us plau, envieu-nos a gestio@bonabarcelona.com, la vostra proposta i l’URL de la vostra web i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Moltes gràcies i felicitats per la vostra tasca.

Som una Associació, Gremi, Fundació….Teniu previst algun avantatge per a nosaltres?

Si, si us plau, envieu-nos a gestio@bonabarcelona.com el vostre contacte, la vostra proposta i l’URL de la vostra web i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Tenim alguns avantatges pels vostres associats que segur us poden interessar.

Moltes gràcies, esperem les vostres notícies.

Som una llibreria i/o editorial i necessitem que algú amb un cert coneixement del sector ens pugui donar un cop de ma. Vosaltres ho podeu fer?

Que bé!  I tant que si!

Som uns enamorats de la literatura, sobre tot  la infantil i juvenil.  Una part de Bona es va dedicar durant més de 20 anys al món del llibre i encara ho portem a l’ADN. Coneixem el sector, així com les vostres necessitats força bé i ens encantaria ajudar-vos.  

Envieu-nos la vostra proposta, l’URL del vostre lloc web (si és que en teniu) i què necessiteu a gestio@bonabarcelona.com i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Esperem amb moltes ganes les vostres notícies!  Gràcies!

Som un petit comerç de barri i necessitem una botiga online econòmica. Em podeu ajudar?

Si partim de la base que som defensors abanderats del comerç de proximitat, entendràs que ens encanti que contactis amb nosaltres explicant-nos que necessites.   Conscients de la situació actual hem creat una línia de serveis web que s’adapten a la mida de cada butxaca.

Si us plau, envia’ns el teu contacte i la teva necessitat a gestio@bonabarcelona.com i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Moltes gràcies!